01 MAYIS - 31 EKİM ARASI  YAPILMAKTADIR

HER SALI - PERŞEMBE - CUMARTESİ - PAZAR

FETHİYE & KAYAKOY & ÖLÜDENİZ & KELEBEKLER VADİSİ

Sabah Evinize En Yakın Ana Caddelerden Alınarak Turumuza Başlıyoruz

Korkuteli Yolu üzerinden Fethiye ye Hareket Yol Uzerinde Bekçiler Köyünde Şafak Restaurant da kahvaltı Molası Kahvaltı Sonrası Fethiye ye Hareket

Fethiye Merkez Liman Bölgesinde 45 dakika Serbest Zaman

Fethiye Liman dan Hareketimizden Sonra Fethiye Korfezi ve Fethiye yi Panoromik Olarak Gözlemleyeceğimiz ve Fotoğraflar çekeceğimiz Aşıklar Tepesine Çıkıyoruz.  30 Dakika Serbest Zaman

Aşıklar Tepesi Molamız sonrası Tarihi Kayaköy‘e Hareket ediyoruz.  Kayaköy de ki Ziyaretimiz 1.15 dakikadır.

Kayaköy den Çıkarak Ölüdeniz‘e  Hareket Ediyoruz.  Ölüdenizde Kelebekler Vadisi  Teknesi ile Kelebekler Vadisine intikal ederek Vadiyi Geziyoruz. Ve Tekrar Tekne ile Ölüdenize Dönüyoruz. Ölüdenizde Serbest Zaman İsteyenler Burada Denize Girebilir. Ölüdenizden Çıkışımızdan Sonra Panaromik Ölüdeniz Manzarasını Goreceğimiz Tepeye 10 Dakikalık Yürüyüş Yaparak  Ölüdeniz’i Panoromik Olarak Fotoğraflıyoruz.  Sonrasında Otobüsümüze Yerleşip Antalya ya Hareket Ediyoruz. Yolumuz Üzerinde Bekçiler Köyü Şafak Restaurant da Mola Veriyoruz. Mola Sonra Antalya ya Hareket Ediyoruz. SAYANTALİA ile Yaşanmış bu Mutluluğu Tekrar Yaşamak Dileklerimiz ile Bir Başka Turda Görüşmek Üzere Bir Turumuzu Daha Burada Bitiriyoruz. Sağlıcakla Kalın Bizimle Kalın Hoşçakalın.

TUR PAKETİ

EKONOMİK PAKET TUR BEDELİ     :     130 TL    (ULAŞIM+ÖĞLE YEMEĞİ + TEKNE ULAŞIMI +REHBERLİK )

EKONOMİK PAKET  06 - 12 ÇOCUK  :   110 TL     (ULAŞIM+ÖĞLE YEMEĞİ + TEKNE ULAŞIMI +REHBERLİK )

00 - 05 ÇOCUK                                      :   FREE

HERŞEY DAHİL TUR PAKETİ      :          170 TL   (SABAH KAHVALTI VE AKSAM YEMEKLERİDE DAHİL)

HERŞEY DAHİL 06-12 ÇOCUK    :          150 TL     (SABAH KAHVALTI VE AKSAM YEMEKLERİDE DAHİL)